Handlowcy i Sprzedawcy
Niewiele firm radzi sobie bez działu sprzedaży. W części, Klienci sami składają zapytania ofertowe, więc stanowiska handlowca oficjalnie nie ma, ale finalnie i tak ktoś procesu sprzedaży musi dokonać. Poniżej znajdziesz zestaw naszych propozycji – gotowych rozwiązań, które uważamy za „must have” w rozwoju struktur sprzedaży. Podzieliliśmy je na trzy bloki, które pomogą Ci skrócić czas zapoznawania się z naszą propozycją.
Każdą z poniższych propozycji dostosujemy do potrzeb Twojego zespołu, tak aby odpowiadały specyfice pracy handlowców i warunków w jakich aktualnie działa Twoja firma.
Rozwój podstawowych
kompetencji sprzedażowych
- Typologia stylu komunikacji klientów wg C. G. Junga
- Młody handlowiec – elementarz
- Budowanie trwałej relacji z klientem
- Przyjmowanie negatywnego feedbacku
- Podstawy negocjacji handlowych
- Zaawansowane negocjacje handlowe
- Prowadzenie spotkań sprzedażowych
- Autoprezentacja i budowanie wizerunku
- Sprzedaż w call center
- Obsługa klienta w call center
- Wiarygodność doradcy klienta
- Obsługa po-sprzedażowa
Rozwój indywidualnych
kompetencji
- Asertywność w pracy handlowca
- Radzenie sobie z emocjami w sytuacjach trudnych
- Trudni klienci – jak sobie z nimi radzić
- Przyjmowanie reklamacji
- Stres w pracy handlowca
- Skuteczna komunikacja e-mail
- Rozwój odporności psychicznej