Handlowcy i Sprzedawcy

Niewiele firm radzi sobie bez działu sprzedaży. W części, Klienci sami składają zapytania ofertowe, więc stanowiska handlowca oficjalnie nie ma, ale finalnie i tak ktoś procesu sprzedaży musi dokonać. Poniżej znajdziesz zestaw naszych propozycji – gotowych rozwiązań, które uważamy za „must have” w rozwoju struktur sprzedaży. Podzieliliśmy je na trzy bloki, które pomogą Ci skrócić czas zapoznawania się z naszą propozycją. 

 

Każdą z poniższych propozycji dostosujemy do potrzeb Twojego zespołu, tak aby odpowiadały specyfice pracy handlowców i warunków w jakich aktualnie działa Twoja firma. 

Rozwój podstawowych
kompetencji sprzedażowych

  • ​Typologia stylu komunikacji klientów wg C. G. Junga
  • Młody handlowiec – elementarz
  • Budowanie trwałej relacji z klientem
  • Przyjmowanie negatywnego feedbacku
  • Podstawy negocjacji handlowych
  • Zaawansowane negocjacje handlowe
  • Prowadzenie spotkań sprzedażowych
  • Autoprezentacja i budowanie wizerunku
  • Sprzedaż w call center
  • Obsługa klienta w call center
  • Wiarygodność doradcy klienta
  • Obsługa po-sprzedażowa

Rozwój indywidualnych
kompetencji

  • Asertywność w pracy handlowca
  • Radzenie sobie z emocjami w sytuacjach trudnych
  • Trudni klienci – jak sobie z nimi radzić
  • Przyjmowanie reklamacji
  • Stres w pracy handlowca
  • Skuteczna komunikacja e-mail
  • Rozwój odporności psychicznej